Spelen bij hoge temperaturen
Vandaag - 13:35
Beste leden,
Het zal niemand ontgaan zijn, dat het behoorlijk aan het "zomeren" is. De temperaturen lopen op tot ruim boven de 30 graden.
"Moet je dan wel sporten" vragen mensen zich af? Vandaar deze info van uw bestuur.
De verantwoordelijkheid voor het spelen, en dan doelen we met name op de competitiewedstrijden van aankomend weekend, ligt primair bij de spelers zelf!
Heb je in onderling overleg met de tegenstander besloten niet te spelen, dan dien je zelf te zorgen dat de wedstrijd op een inhaaldag gespeeld wordt.
Speel je wel: zorg dan dat je goed voorbereid bent op de hitte!
Speel je wel: zorg dan dat je goed voorbereid bent op de hitte!
- Zorg voor voldoende drinken.
- Neem een natte handdoek mee naar de baan voor verkoeling.
- We zullen jerrycans gereed zetten, zodat je die kunt vullen met koud water en meenemen naar de baan.
- Smeer je zelf goed in (de gratis zonnebrand dispencer hangt naast de ballenautomaat).
- Draag een pet of zonnehoed.
- Zoek bij de wisselmomenten de schaduw op.
- Voel je je niet lekker STOP dan gelijk met spelen!
Blijf gezond en veel speelplezier !
Bestuur TVS
Nieuwscategorieën